Adopcje chomików

środa, 27 marca 2013

Mieszkanko ;)

Chciałabym Wam pokazać klatkę mojego Lolka ;)  Nie jest ona zbyt duża ale na jednego chomiczka starczy ;) Jest tu kołowrotek, domek, poidełko dwie miseczki [na świeże jedzenie i suche] a także kolba [namiętnie gryziona :]










PRZEPRASZAM ZA NISKĄ JAKOŚĆ ZDJĘĆ :(
Jeśli chodzi o te kolby to bardzo polecam, bo są one bardzo różnorodne, smakują chomikom no i nie są klejone silikonem, co jest bardzo ważne. Są to kolby marki VERSELE LAGA. Ja mam miodowo-popcornową i owoce tropikalne ;)








 A jeśli chodzi o wiosenne przygotowania [chodzi mi tu o uprawę roślin, które mógłby jeść gryzoń] to jak na razie mam tylko rzeżuchę. Jak wyjdzie słońce i zrobi się cieplej zasadzę rukolę i sałatę.
Jak na razie mam, jak już mówiłam, tylko rzeżuchę. Jednak Loluś nie narzeka i zjada ją normalnie całymi "kilogramami" :) A tu zdjęcia :

 











Loluś zajadający ^^










































"Daj mi jeszcze albo będę cię straszyć : buuuuu!"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz